Fra god idé til
solid internet-succes

Historien om BOLIGNET starter i 2001.

Dengang boede de to it-kyndige venner Anders og Torstein i en boligforening på Nørrebro i København, og alt var godt.

Altså bortset fra internettet.

Det var mildest talt både ustabilt og langsomt, og derfor besluttede de to sig for at skabe en hurtig og stabil internetløsning til gavn for foreningens 179 beboere. 

Det lykkedes, og blev en succes. 

Men ikke kun på Nørrebro.

Rygtet om de to spredte sig hurtigt til andre af Københavns boligforeninger, som alle ville have deres hjælp.

Pludselig fik Anders og Torstein travlt – og det blev startskuddet for BOLIGNET.

Lynhurtigt, stabilt og fremtidssikret internet til alle – også private

Tiden er gået siden Nørrebro, og i dag har BOLIGNET mere end 20 års erfaring i at levere internet til boligforeninger og erhvervskunder i hele Danmark.

Det er vi stolte af.

Men vi har også brugt årene på at blive førende inden for fleksible og billige internetløsninger til private – og det er der en god grund til:

I 2008 fik vi øjnene op for, at alt for mange danske husstande betaler tårnhøje priser for internetløsninger, de slet ikke har behov for.

Hvorfor betale for 1000 mbit, når 300 er mere end rigeligt til dit behov?

Det er penge ud af vinduet, synes vi.

Og derfor er det en mærkesag for os, at finde internetløsninger, der både passer til forbrug og pengepung.

Kundeservice i verdensklasse

Bliver du også irriteret af dårligt internet, ligesom Anders og Torstein?

Det forstår vi godt.

En dårlig internetforbindelse kan gøre streamingkvaliteten ringe, sætte en kæp i hjulet på ungernes onlinespil og gøre det bøvlet at læse e-mails og se nyheder.

Hos BOLIGNET ved vi, hvor frustrerende det kan være, og derfor har god kundeservice været en vigtigt prioritet for os siden 2001.

Alt sammen, fordi vi tror på, at godt internet gør en forskel i din hverdag.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt vores kundeservice, og få hjælp ti at komme videre. Du kan kontakte os alle hverdage 8:00-16:00.